Dobre kalendarze

Nie ma prawdopodobnie prostszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Oczywiście nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe albo do portfela, tylko o prawdziwe bardzo duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok albo kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, niemniej jednak jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas wykorzystuje wszak kalendarza w takiej, czy innej formie, zatem nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a nawet tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można też wręczać do w zasadzie każdego zakupu lub na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet albo podarować przykładowo kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my miałbym ochotę w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim przypadku są ekstram rozwiązaniem, po to są spore kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. O ile firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety realnie świetnie sprawdzają się w reklamy firmy. Nie ulega wątpliwości, że to dobry pomysł.
Sprawdź tutaj: http://www.kalendarzeksiazkowe.eu